Тээврийн салбарыг төр, хувийн хэвшлийн хамтарсан бүлэглэл базаж байна гэв


Admin
3-р сарын 12
8 цаг 30 минут

Эх орны өмнөд хил Замын-Үүд боомтод нөхцөл байдал өдрөөс өдөрт доройтож байгаа учраас тус сумын иргэд болон тээвэрчдийн төлөөлөл нийслэлд хүрэлцэн ирээд байгаа билээ. Тиймээс тэд өнөөдөр “Чингэлэг тээвэр Монголын эдийн засагт үзүүлж буй сөрөг үр дагавар" сэдвээр мэдээлэл хийлээ.

Энэ үеэр бизнес эрхлэгчдийн төлөөлөл, тэвээрчид хэлэхдээ, "Замын-Үүдэд 5,359 автомашин хил дээр Хятад улс руу гарах дарааллаа хүлээж байгаа. Үүний 1,428 нь аж ахуйн нэгжид бүртгэлтэй. Харин 321 нь банк бус санхүүгийн байгууллагад бүртгэлтэй байгаа бол иргэдийн 3,338 машин байна. Үүнийг нийтэд нь авч үзвэл, компанийн болон иргэдийн машин ч байна. Гэтэл Замын-Үүдийн жолооч нарт л муу нэрийг хамаатуулдаг” хэмээв.

Ерөөсөө Замын-Үүдийн тээврийн зардлыг өсгөж, тээвэр ложистикийн салбарыг эзлэх санаархалтай төрийн байгууллагуудтай нийлсэн бүлэглэл гарч ирсэн. Тиймээс хил гааль хаагддаг шалтгаан нь энэхүү бүлэглэлийн буруутай үйл ажиллагаатай холбоотой гэх дүгнэлтэд хүрээд байгаагаа дуулгасан юм. Зам тээвэр хөгжлийн яаманд байгаа хэдэн дарга нар нь төрийн бус байгууллагатай нийлж тээврийг авахаар янз бүрийн аргаар оролддог. Тиймээс үүнийг үндэсний аюулгүй байдлын хэмжээнд авч үзэх хэрэгтэй. Энэ бүлэглэл үнэхээр хүчтэй, бүх тушаал шийдвэрээ төр засгаас гаргуулчихдаг.

Одоогийн байдлаар Замын-Үүд боомтод өдөрт гурван компанийн 50 машинаар чингэлэг тээвэрлэж байгаа нь Замын-Үүд дэх иргэдийн ажлыг булааж байгаа төдийгүй чингэлэг тээвэрлэлт нь найм хоногт 300 задгай машинаар зөөх ачааг 21 хоногт 50 машинаар зөөсөн. Энэ хоногийн зөрүү нь ард иргэдийн мөнгө, цаг хугацаанд алдагдал болж байна. Ачаа тээврийн эргэлт улам удааширсан. Нэг чингэлэг ачаа нь задгай тэвшинд тал ачаа болдог байна. Энэ мэт сөрөг үзэгдлээс болж, тус сумын иргэдийн амьдрал ахуй ихээхэн доройтож байгааг дуулгасан юм.

Эх орны өмнөд хил Замын-Үүд боомтод нөхцөл байдал өдрөөс өдөрт доройтож байгаа учраас тус сумын иргэд болон тээвэрчдийн төлөөлөл нийслэлд хүрэлцэн ирээд байгаа билээ. Тиймээс тэд өнөөдөр “Чингэлэг тээвэр Монголын эдийн засагт үзүүлж буй сөрөг үр дагавар" сэдвээр мэдээлэл хийлээ.

Энэ үеэр бизнес эрхлэгчдийн төлөөлөл, тэвээрчид хэлэхдээ, "Замын-Үүдэд 5,359 автомашин хил дээр Хятад улс руу гарах дарааллаа хүлээж байгаа. Үүний 1,428 нь аж ахуйн нэгжид бүртгэлтэй. Харин 321 нь банк бус санхүүгийн байгууллагад бүртгэлтэй байгаа бол иргэдийн 3,338 машин байна. Үүнийг нийтэд нь авч үзвэл, компанийн болон иргэдийн машин ч байна. Гэтэл Замын-Үүдийн жолооч нарт л муу нэрийг хамаатуулдаг” хэмээв.

Ерөөсөө Замын-Үүдийн тээврийн зардлыг өсгөж, тээвэр ложистикийн салбарыг эзлэх санаархалтай төрийн байгууллагуудтай нийлсэн бүлэглэл гарч ирсэн. Тиймээс хил гааль хаагддаг шалтгаан нь энэхүү бүлэглэлийн буруутай үйл ажиллагаатай холбоотой гэх дүгнэлтэд хүрээд байгаагаа дуулгасан юм. Зам тээвэр хөгжлийн яаманд байгаа хэдэн дарга нар нь төрийн бус байгууллагатай нийлж тээврийг авахаар янз бүрийн аргаар оролддог. Тиймээс үүнийг үндэсний аюулгүй байдлын хэмжээнд авч үзэх хэрэгтэй. Энэ бүлэглэл үнэхээр хүчтэй, бүх тушаал шийдвэрээ төр засгаас гаргуулчихдаг.

Одоогийн байдлаар Замын-Үүд боомтод өдөрт гурван компанийн 50 машинаар чингэлэг тээвэрлэж байгаа нь Замын-Үүд дэх иргэдийн ажлыг булааж байгаа төдийгүй чингэлэг тээвэрлэлт нь найм хоногт 300 задгай машинаар зөөх ачааг 21 хоногт 50 машинаар зөөсөн. Энэ хоногийн зөрүү нь ард иргэдийн мөнгө, цаг хугацаанд алдагдал болж байна. Ачаа тээврийн эргэлт улам удааширсан. Нэг чингэлэг ачаа нь задгай тэвшинд тал ачаа болдог байна. Энэ мэт сөрөг үзэгдлээс болж, тус сумын иргэдийн амьдрал ахуй ихээхэн доройтож байгааг дуулгасан юм.

Эх сурвалж: Түмэн.мн



АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд манай байгууллага хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан бөгөөд мөн IP хаяг ил гарсан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү. Хэм хэмжээ зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэл бичих





Шинэ мэдээ


Эхлэл  Редакцын бодлого  Холбоо барих IREPORT.MN © 2024 он. Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан.